Marketing

The best advertising is done by satisfied customers /Philip Kotler/

Obecny rynek nieruchomości to rynek kupującego, co oznacza, że nieruchomości do sprzedaży jest znacznie więcej niż chętnych na nie. Z drugiej strony kupujący wypowiadają opinie, że nie ma w czym wybierać ..., że nieruchomości nie spełniają ich oczekiwań.
Nasze czynności to :
1. ANALIZA NIERUCHOMOŚCI pod kątem kupującego lub wynajmującego. Kto może być jej potencjalnym nabywcą i jakie są wymagania takiego klienta?
2. USTALENIE CENY OFERTOWEJ -  cena  nie powinna być średnią cen ofertowych na portalach, lecz odpowiadać poziomowi cen transakcyjnych z danej lokalizacji z uwzględnieniem widełek negocjacyjnych,
3. DOBRE ZDJĘCIA - ludzie kupują zmysłami, dlatego tak ważne są dobre zdjęcia, które przedstawią nieruchomość w różnych perspektywach. Niekiedy dla nieruchomości deweloperskich lub do całkowitego remontu korzystna jest wizualizacja.
4. OPIS NIERUCHOMOŚCI- ludzie nie czytają opisów - po części prawda, czytają ciekawe, czytelne, krótkie opisy uwzględniające najbardziej istotne parametry i potencjał nieruchomości.
5. KANAŁY MARKETINGOWE - w zależności typu nieruchomości i lokalizacji wybieramy inne narzędzia, a są to:
a. portale ogłoszeniowe - różne portale mają różną skuteczność, ponadto z badań wynika, że 90% klientów przegląda tylko pierwsze 3 strony, zatem, aby klient dotarł do oferty oferta musi być dodatkowo płatnie pozycjonowana, w przeciwnym razie to tak jakby wywiesić piękny duży baner w środku lasu do którego nikt nie dotrze.
b. własna strona www
c. social media - Instagram, Pinterest nowe kanały o coraz większym znaczeniu
d. ulotki,
e. banery i inne.
6. MONITORING OFERT - polega na regularnym sprawdzaniu odwiedzin, odsłon oferty i ilości zapytań. Analizujemy ile czasu klienci pozostają na ogłoszeniu, czy zaglądali do kontaktu, ile było klinięć w galerię itp. Jeśli statystyki są słabe zmieniamy opisy, tytuły, słowa kluczowe, korygujemy cenę lub podejmujemy działania na nieruchomości.
7. NETWORKING - to sieć kontaktów do których wysyłamy bezpośrednio nasze oferty. To nasi stali klienci, ale również grupy pośredników z którymi współpracujemy. W w tej sieci ludzie znają ludzi, którzy znają kolejnych ludzi itd. Przynależność do grupy 3000 daje duże możliwości.
8. STAŁY KONTAKT - pozostajemy w stałym kontakcie z klientami i na bieżąco informujemy o naszych działaniach.
9. PREZENTACJA - klient powinien odnieść dobre wrażenie po prezentacji, dlatego tak ważne jest jej przygotowanie. Umawiamy się z wyprzedzeniem, aby sprzedający miał możliwość nieruchomość przygotować.